Storfepodden har på kort tid blitt en populær fagpodkast for norske storfeprodusenter. Her møtes fagfolk fra TINE, Geno og næringa for å dele erfaringer, forskning og gode historier fra fjøset.
Storfepodden på skjermen
Nå får lytterne og seerne et glimt av podkasten også på skjermen, når TINE SA lanserer sin nye reklamefilm i kampanje-serien «Skikkelig». Filmen løfter frem mennesker og fagmiljøer som gjør norsk matproduksjon mulig, og viser at kompetanse og kunnskapsdeling er avgjørende for å lykkes.
Samarbeid for bedre rådgiving
Storfepodden er et konkret eksempel på hvordan TINE rådgiving og Geno spiller hverandre gode. Vi deler kunnskap med bonden, og med hverandre, fordi vi har et felles mål; å utvikle norsk storfeproduksjon, sier Hans Storlien, leder for det norske markedet i Geno SA.
Gjennom Storfepodden får bønder innsikt i tema som avl, helse, fôring og økonomi, med rådgivere og forskere som gjester. - Når vi samarbeider på tvers av organisasjoner, gir det bedre rådgivning og bedre resultater. Dette er virkelig å gjøre det «skikkelig», sier John Fløttum, rådgiver i TINE og podkastvert.
Vi gjør det skikkelig - sammen!
Se filmen og del budskapet!
Filmen blir vist på TV, i sosiale medier og i TINEs egne kanaler. Geno og TINE Rådgiving oppfordrer alle til å dele den videre som et symbol på det sterke faglige fellesskapet i norsk landbruk. På medlem.tine.no kan du lese om kampanjen "Skikkelig".
Her er filmen:
Om Storfepodden
TINE Rådgivning og Geno SA samarbeider om Storfepodden, en månedlig podcast skreddersydd for norske melkeprodusenter. Her får du som melke- og storfeprodusent innsikt i hvordan du kan få mer ut av produksjonen din med støtte fra oss og våre gjester. Vi dekker alt fra praktiske råd og faglig oppdatering til bærekraftige driftsmetoder og innovative løsninger – direkte fra fagfolk og produsenter som vet hva som fungerer. Programledere er John Fløttum og Oda Christensen.
Samtlige episoder av Storfepodden



