1. juni ble det innført lik frist for alle bestillinger i forkant av sædrutene. Fristen er søndagen kl. 24.00, én uke før sædruta starter opp fra depotene. Les mer

Hvor godt synes du Geno leverer på sine kundeløfter?

Lesetid: ca 2 min

I Geno betyr kundene alt. Vi jobber hver dag for å skape de beste produktene til våre kunder, i tillegg den beste kundeopplevelsen. Lykkes vi med dette? Det vil vi gjerne ha tilbakemelding på.

Geno sin sædrutebil hvor sjåførene fyller sæd i beholderen til en inseminør som står utenfor bilen.
Sædrutesjåfør Jimmy Marken bidrar til at Geno sine produkter leveres ut i hele landet. Foto: Turi Nordengen.

Vi har satt opp noen løfter vi har til våre kunder. Disse omhandler økonomi, tid, service og kundeopplevelse samt trygghet. Her kan du lese mer om Geno sine kundeløfter.

Ønsker tilbakemelding fra deg som kunde

Vi trenger kontinuerlige tilbakemeldinger på hvor godt vi leverer på våre kundeløfter. Dette for å identifisere områder vi må forbedre. Vi har opprettet en QR-kode som dere kan benytte til å gi oss tilbakemelding, når som helst og hvor som helst. Bruk mobilen eller nettbrettet til å skanne koden. Da kommer du direkte inn på en kort undersøkelse for å gi din tilbakemelding.

Takk for at du hjelper oss å bli bedre!

Vennligst gi oss tilbakemelding her:

 

Kundeløfter i Geno