Fra 1. juni er det lik frist for alle bestillinger i forkant av sædrutene. Fristen er søndagen kl. 24.00, én uke før sædruta starter opp fra depotene. Les mer

Genos kundeløfter

Lesetid: ca 2 min

I Geno betyr kundene alt. Vi jobber hver dag for å skape de beste produktene til våre kunder, i tillegg den beste kundeopplevelsen. Kundeløftene omhandler økonomi, tid, kundeservice og trygghet.

Bilde av sædrutebilen som står på et stoppested. Sjåfør Jimmy Marken deler ut sæddoser til inseminører.
Sædrutesjåfør Jimmy Marken bidrar til at Geno sine produkter leveres ut i hele landet. Foto: Turi Nordengen.

I utarbeidelsen av kundeløftene ble det gjort et solid arbeid internt i Geno. Dette for å få en best mulig forankring hos alle de ansatte før de ble delt med våre kunder. 

Hva er et kundeløfte?

Et kundeløfte formuleres ofte for å tilfredsstille et behov og sier noe om hva kunden kan forvente å få.

Kundeløftene skal si noe om hva Geno ønsker å stå for og hva vi kan tilby våre kunder. Kundeløftene skal også være et verktøy de ansatte i Geno kan bruke for å forstå hva deres arbeid og oppgaver har å si for kunden. Geno har et ønske om å forstå produsentene så godt at vi kan hjelpe dem med å løse sine daglige oppgaver på en rask og enkel måte.

Her er kundeløftene i Geno:

 

1. Økonomi

Vi bidrar til å øke din fortjeneste.

Hva betyr dette for deg som kunde?

Ved å benytte vårt avlsprogram, avlsrådgiving og våre produkter bidrar vi til å øke det genetiske nivået i din besetning. Vår kvalitetsgenetikk fra NRF og andre raser, gir deg økt fortjeneste. Du skal oppleve at prisen du betaler for våre produkter og tjenestes er en smart investering i din besetning.

2. Tid

Vi leverer til avtalt tid.

Hva betyr dette for deg som kunde?

Tid er penger, sies det. Derfor skal du oppleve å få raske avklaringer, og at relevant og nødvendig informasjon alltid er lett tilgjengelig. Våre produkter og tjenester skal være tilgjengelig for deg til avtalt tid.

3. Service og kundeopplevelse

Vi er her for deg.

Hva betyr dette for deg som kunde?

Det skal alltid være en hyggelig opplevelse å møte oss i Geno. Dette gjelder enten du har besøk av oss på gården, bruker våre digitale tjenester eller slår av en prat med oss på telefonen. Du skal oppleve at det er enkelt å bruke våre kanaler og bestille våre produkter og tjenester. Vi vil alltid være ryddige, behjelpelige og ærlige. Du skal oppleve at det gleder oss å hjelpe deg!

4. Trygghet

Vår kompetanse er din trygghet.

Hva betyr dette for deg som kunde?

Vårt avlsarbeid er godt vitenskapelig forankret, og våre tjenester skal være av god kvalitet. Din erfaring og dine innspill, sammen med vår kompetanse, gir deg trygghet i valgene for din besetning. Dataene du deler er trygt lagret hos oss og kommer deg til gode gjennom en bærekraftig og frisk besetning.

Leverer Geno på kundeløftene?

Kundeløfter i Geno

Kundeløfter.JPG